Sense confiances entre vells coneguts

Partit trampa per a l’Olot, que intentarà recuperar el camí de la victòria després de dues derrotes consecutives. Visitem l’Elx Il·licità de Jordi Hostench, que ocupa l’ultima posició però que vendrà cara la seva pell com s’està demostrant en les darreres setmanes. Amb l’única absència de Musa, sancionat, l’expedició sortirà demà al matí per fer nit a Elx i jugar diumenge al migdia (12h) al Díez Iborra.

Ens tenien tan ben acostumats que ara se’ns fa estrany estar dues setmanes sense sumar. Però és el que anem avisant, a mesura que avança la competició, els equips tenen preocupacions i objectius cada vegada més urgents  i això fa que els punts vagin molt cars i tot es decideixi en els “famosos” petits detalls. Ho vam notar a València i ho vam patir contra l’Olímpic, un partit en el qual sense fer res de l’altre món es van endur el triomf. Això ja és aigua passada i ara toca centrar-nos en l’Elx Il·licità; farem ben fet de no ens deixar-nos enganyar pels números i de guiar-nos per les sensacions de les últimes jornades. Els franjaverds, equip on milita l’olotí Jordi Hostench, són cuers amb 21 punts però han recuperat les constants vitals després de la victòria contra l’Alcoià. A més, la majoria de derrotes recents han estat per la mínima i exigint al màxim els rivals, per exemple al Camp d’Esports de Lleida diumenge passat (2-1). Per tant, haurem de tornar a veure la millor versió de la UEO a domicili per sortir amb el botí més preuat de terres il·licitanes. Guanyar a Elx seria un pas molt important per la permanència i també per la moral del grup abans de rebre el Nàstic de Tarragona i els següents compromisos. A excepció de Musa, que compleix cicle de targetes, Rodri té la resta de jugadors disponibles en una expedició que sortirà demà a primera hora cap a la capital del Baix Vinalopó. Unes 8 hores de bus abans de fer nit a Elx per jugar diumenge a les 12h al camp Díez Iborra de la zona esportiva de l’Elche CF.

La prèvia de Rodri: “Hem d’estar tranquils i seguir en la mateixa línia de joc, tot i que en els últims dos partits hem comès errors que hem de mirar d’arreglar. L’Elx té uns bons registres com a local, ha guanyat rivals d’entitat i s’haurà d’anar en compte. És un filial amb jugadors molt ràpids, desequilibrants i ben preparats físicament, caldrà estar conscienciats que hem d’oferir una molt bona versió per emportar-nos els tres punts. Jordi Hostench ens va ajudar molt a 3a Divisió, és un futbolista amb molta projecció i un lateral esquerrà, que n’hi ha pocs en el mercat, i pot arribar al futbol professional”.

Precedents: el conjunt de Vicente Mir és una de les bèsties negres de l’Olot, que només l’ha guanyat en 1 dels 5 enfrontaments disputats. Després d’aquella ronda de campions fallida malgrat l’ascens posterior dels garrotxins, el curs passat vam visitar Torrellano sense treure res de positiu (3-2) tot i els dos gols de Carlos Martínez. Per a l’esperança, la victòria d’aquesta temporada a casa en el xoc e la primera volta amb gol d’Héctor Simón (1-0).

Convocatòria: per confirmar

Baixes: Musa (sanció)

Foto: Argi, provant una rematada acrobàtica, en el partit de la primera volta. // Martí Albesa-UE Olot